uvitacia sprava opd clemence na instagrame

Ako získať nových zákazníkov vďaka uvítacím správam na Instagrame?

V dnešnom článku ti povieme, ako naša klientka získala zmluvu v hodnote 2000 eur vďaka posielaniu uvítacích správ na Instagrame.

Čo sú to tie uvítacie správy?

Uvítacie správy na Instagrame sú správy, ktoré posielaš novým sledovateľom (manuálne, personalizovane – chceš vedieť ako na to? Ukážeme ti návod, daj nám vedieť do správy).

Je to skvelý spôsob, ako sa predstaviť a nadviazať vzťah so svojimi sledovateľmi. Uvítacie správy môžu pomôcť zvýšiť povedomie o značke, zvýšiť predaj a získať nových zákazníkov.

Ale poďme teraz na náš príbeh …

Naša klientka je podnikateľka pracujúca v svadobnom biznise. Nadviazať vzťah s jej potencionálnou klientkou (ideálne čo najskôr) je veľmi dôležité, nakoľko “presvedčiť” nevestu, že je pre ňu tá pravá, má len do svadby. Naša klientka vedela, že nevesty vyhľadávajú svadobné služby len raz za život. Preto chcela využiť uvítacie správy na to, aby sa s nimi zblížila a vytvorila si vzťah. Chcela im ukázať, že sa o ne zaujíma a že jej na nich záleží.

A tak pri každom jednom novom sledovaní ktoré dostala, poslala správu, ktorú mala už dopredu uloženú v IG. Pri posielaní cez skratku doplnila len krstné meno nevesty, aby to bolo “ľudskejšie” :).

Btw, vieš vôbec o tom, že sa to takto dá “predpripraviť? Naučíme ťa to? Napíš nám a pozrieme sa na to :).

A TERAZ PRICHÁDZA VYVRCHOLENIE, TAMTARARAAAA!

Včera nám klientka volala a hovorí: „Baby neuveríte! Nevesta podpísala zmluvu za 2k bez toho, aby vedela dopredu presnú cenu! A keď sme sa jej s kolegynkou opýtali, ako si je taká istá, že to chce od nás, povedala: “Veď vlastne to ani nie ja som sa vám ozvala, ale to vy mne! Poslali ste mi takú krásnu uvítaciu správu, že som si povedala, že to musí byť  znamenie, že ste tí praví, a hneď som si u vás bookovala termín nezáväznej konzultácie a lepšie som nemohla urobiť. :).”

Samozrejme, bez toho, aby si mala správne optimalizovaný (nastavený) IG profil, kde by hneď sledovateľka dostala otázky na to kto si, akú službu ponúkaš, prečo ju ponúkaš a ako vyriešiš klientov problém, by to takéto jednoduché nebolo. Ale ona to nastavené mala a aha!

Ako vidíš, aj malé kroky, ktoré robíme pravidelne a konzistnentne, nám môžu priniesť úspech. Ak chceš zvýšiť svoje predaje alebo povedomie o značke, odporúčame ti začať posielať uvítacie správy na Instagrame.



Vybuduj si zarábajúcu značku s Klubom Clemènce.