• Či chceš či nechceš, video sa stalo neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Ponúka osobný kontakt a dôveryhodnosť, vďaka čomu si môžeš jednoduchšie vytvoriť osobnejší vzťah so svojou cieľovkou. Prostredníctvom videa dokážeš jednoduchšie a pútavejšie vyjadriť svoj príbeh, podeliť sa o zážitky, a vytvoriť vzrušujúci a podnetný obsah....

  • Stále na teba vyskakuje, že “buduj svoju značku”, “maj dokonalé logo” a podobne? A ty si si nie úplne istá, ako to s tou značkou vlastne je? Však logo je značka, či? Nie tak úplne. We’ve been there, poďme si to teda polopatisticky vysvetliť.  Aký...

  • Čauko drahá! Dnes ti pomôžeme napísať uvítaciu správu na Instagram, z ktorej tvoji noví followeri spadnú na zadok. A len tak medzi nami, oni padnú na zadok mnohí už len z toho, že ich budeš vítať. Túto drobnosť stále viac ľudí nerobí ako robí, a...

  • Vzbudzuj vášeň! Vyvolávaj emóciu! Buď osobná!  Si vravíš, že “Tak dík, toto mi moc nepomohlo…” :-/  Vysvetlíme si!  Spomenieš si na nejakú reklamu Coca-Coly? Tie vianočné dobehnú snáď každého…  Tu si dajme jeden doják rovno: Coca-Cola Christmas 2020 Táto tiež zahrá na city: Coca-Cola: Break...

  • putavy obsah na socialne siete

    Čau papaya! Poznáš ten pocit, že vieš, že musíš dať zas nejaký príspevok na sociálne siete, lebo veď algoritmy nepustia, ale nápad žiaden?! Peklo, stres, nápad neprichádza, čas plynie… A potom zrazu ten nápad príde, ty sa do toho pustíš a… nič! Nenapadajú ti vhodné slová,...

  • Odhodlala si sa! Povedala si si, že ideš do toho! Že to skúsiš a dáš do toho všetko. Vidíš v tom zmysel, veríš, že sa ľuďom zapáčiš a uspeješ! 🙂 Gratulujeme! Urobila si prvý a snáď najdôležitejší krok k vybudovaniu svojej úspešnej značky! 

  • Čau papaya! Začínaš podnikať, alebo nad tým len uvažuješ a pýtaš sa, ako si vybudovať úspešnú značku? Ako by si odpovedala na otázku: Čo je to značka? Názov, alebo logo, alebo oboje? Alebo niečo úplne iné? 🙂 Vysvetlime si: Značka je TO, čo robí tvoj...

  • Čau papaya! Z praxe vieme, že drvivá väčšina značiek sa zakladá s myšlienkou na to, ako bude znieť jej názov a krátko na to vzniká logo, ktorého je väčšinou názov súčasťou. Zamýšľaš sa, že či je to teda správny postup, keď o tom takto píšem? Veru, ak ideš...

  • Čau papaya! Stalo sa ti už, že sa ti kamoška pochválila, aké nové topánky si kúpila a tebe vôbec neprišli pekné? Ľudia sme rôzni. Každému z nás sa páči niečo iné, máme rozdielny vkus, záujmy, ciele. Bývame na rôznych miestach, chodíme do rôznych obchodov, sledujeme rôzne veci, chutia nám...

  • Čau papaya! Predstav si, že si v rušnej reštaurácii a snažíš sa vybrať jedlo z ponuky plnej lákavých možností. Ktoré jedlo ťa najviac osloví? Pravdepodobne to, ktoré má pútavý názov, sľubuje lahodnú chuť a vzbudzuje tvoju zvedavosť. To isté platí aj pre nadpisy blogových článkov. Sú to...

Čau papaya! Predstav si, že si v rušnej reštaurácii a snažíš sa vybrať jedlo z ponuky plnej lákavých možností. Ktoré jedlo ťa najviac osloví? Pravdepodobne to, ktoré má pútavý názov, sľubuje lahodnú chuť a vzbudzuje tvoju zvedavosť. To isté platí aj pre nadpisy blogových článkov. Sú to......

Bola sobota, ja počúvajúc marketingový podcast, Katka čítala Žltú knihu budovania značky. To preto, lebo sme sa podujali doťuknúť identitu Clemènce. Žiadalo sa nám spraviť Clemènce viac viditeľnou. Tá zmena okolo nás chodila, pýtala sa na svetlo sveta. To sme vtedy ešte netušili, že sa......

Čau papaya! Každý, kto predáva svoje produkty cez internet to asi pozná. Aj ten, kto nepredáva produkty, ale služby. Skrátka, zrejme sa aj tebe stalo, alebo to možno stále žiješ, že:   1. máš trilión fotiek svojej práce, 2. keď to potrebuješ, nevieš nájsť či vybrať......

Čau papaya! Stalo sa ti už, že sa ti kamoška pochválila, aké nové topánky si kúpila a tebe vôbec neprišli pekné? Ľudia sme rôzni. Každému z nás sa páči niečo iné, máme rozdielny vkus, záujmy, ciele. Bývame na rôznych miestach, chodíme do rôznych obchodov, sledujeme rôzne veci, chutia nám......

Čau papaya! Z praxe vieme, že drvivá väčšina značiek sa zakladá s myšlienkou na to, ako bude znieť jej názov a krátko na to vzniká logo, ktorého je väčšinou názov súčasťou. Zamýšľaš sa, že či je to teda správny postup, keď o tom takto píšem? Veru, ak ideš......

Čau papaya! Začínaš podnikať, alebo nad tým len uvažuješ a pýtaš sa, ako si vybudovať úspešnú značku? Ako by si odpovedala na otázku: Čo je to značka? Názov, alebo logo, alebo oboje? Alebo niečo úplne iné? 🙂 Vysvetlime si: Značka je TO, čo robí tvoj......

Odhodlala si sa! Povedala si si, že ideš do toho! Že to skúsiš a dáš do toho všetko. Vidíš v tom zmysel, veríš, že sa ľuďom zapáčiš a uspeješ! 🙂 Gratulujeme! Urobila si prvý a snáď najdôležitejší krok k vybudovaniu svojej úspešnej značky! ...

Čau papaya! Poznáš ten pocit, že vieš, že musíš dať zas nejaký príspevok na sociálne siete, lebo veď algoritmy nepustia, ale nápad žiaden?! Peklo, stres, nápad neprichádza, čas plynie… A potom zrazu ten nápad príde, ty sa do toho pustíš a… nič! Nenapadajú ti vhodné slová,......

Vzbudzuj vášeň! Vyvolávaj emóciu! Buď osobná!  Si vravíš, že “Tak dík, toto mi moc nepomohlo…” :-/  Vysvetlíme si!  Spomenieš si na nejakú reklamu Coca-Coly? Tie vianočné dobehnú snáď každého…  Tu si dajme jeden doják rovno: Coca-Cola Christmas 2020 Táto tiež zahrá na city: Coca-Cola: Break......

Čauko drahá! Dnes ti pomôžeme napísať uvítaciu správu na Instagram, z ktorej tvoji noví followeri spadnú na zadok. A len tak medzi nami, oni padnú na zadok mnohí už len z toho, že ich budeš vítať. Túto drobnosť stále viac ľudí nerobí ako robí, a......

Stále na teba vyskakuje, že “buduj svoju značku”, “maj dokonalé logo” a podobne? A ty si si nie úplne istá, ako to s tou značkou vlastne je? Však logo je značka, či? Nie tak úplne. We’ve been there, poďme si to teda polopatisticky vysvetliť.  Aký......

Či chceš či nechceš, video sa stalo neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Ponúka osobný kontakt a dôveryhodnosť, vďaka čomu si môžeš jednoduchšie vytvoriť osobnejší vzťah so svojou cieľovkou. Prostredníctvom videa dokážeš jednoduchšie a pútavejšie vyjadriť svoj príbeh, podeliť sa o zážitky, a vytvoriť vzrušujúci a podnetný obsah.......

Sociálne médiá, a najmä Instagram, sú obľúbenými platformami na zdieľanie fotografii a videí. Často sa však stáva, že vytvoríš video na IG a potrebuješ ho použiť na iný kanál, do prezentácie, na iné projekty a podobne.  No, ako na to? Poznáme spôsob, ako jednoducho stiahnuť......

Vybuduj si zarábajúcu značku s Klubom Clemènce.